• YLblauw

  • YLpaars

  • YLroze

  • YLlichtgroen

Wijn
Inspiratie haalt Yvonne uit vele dingen. Naast haar passie voor evenementen heeft ze ook grote interesse in wijnen. De metafoor is snel gemaakt......Zowel de omschrijving als het drinken van wijn zijn een beleving, met gevoel voor passie en creativiteit, een ‘kunst’ op zich. In 2013 heeft zij haar SVEN3 behaald en in 2014 heeft zij de opleiding tot vinoloog aan de Wijnacademie te Maarn gevolgd.

IMG 1556

www.wijnacademie.nl
www.gabriellesalvatore.nl

 

Bijzondere dingen....

Waar je door wordt geinspireerd....

Trein FB Klik op de afbeelding voor een korte inpressie van het concert

Een bijzonder project waar Yvonne haar medewerking aan heeft verleend waren de TV-opnamen van het concert 'Er reed een trein naar Sobibor' in het Vredespaleis in Den Haag dat op 4 mei 2015 werd uitgezonden. Tijdens het concert vertelt Jules Schelvis in fragmenten over de 72 uur lange reis naar het vernietigingskamp Sobibor. Hij schetst daarbij een reëel beeld: hoe zag de wagon er van binnen uit, wie waren zijn lotgenoten, wat bespraken zij met elkaar en wat waren zijn gedachten en emoties tijdens de verschrikkelijke reis? De fragmenten worden afgewisseld met muziek, uitgevoerd door het Nationaal Symfonisch Kamerorkest, dirigent Jan Vermaning, met medewerking van Marjolein Niels (mezzosopraan). Het geheel wordt ondersteund door unieke historische beelden uit het archief van Het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. 

 

Prijs/erkenning

Dat je daar inspiratie van krijgt is duidelijk...... 

Nominatie Gouden Giraffe, EO Amsterdam University 2011

Nominatie in de categorie Beste Congres 2011. De wereld verandert. Van woensdag 14 tot en met zaterdag 17 september 2011 organiseerde de Entrepeneurs Organisation daarom voor haar leden een congres. Doel van dit congres was om ondernemers bewust te maken van deze verandering en met elkaar in gesprek te gaan wat ondernemers kunnen (en moeten) bijdragen aan deze verandering. Het thema van dit congres is dan ook meteen een oproep: ‘Change the World’. Waarbij de organisatie streefde naar een concreet eindresultaat: een gezamenlijke ondertekening door alle ondernemers van The Amsterdam Entrepreneurs' Manifesto for Change’. Een boordevol programma met inspiratie, informatie en interactie in een internationale omgeving.

Bekijk hier de Trailer EO University Amsterdam 2011

Jury Gouden Giraffe

Het is ambitieus om een netwerkconferentie een oproep als ‘Change the World’ mee te geven. Kernwoorden die de jury noteerde waren; internationaal, netwerkbijeenkomst ‘pur sang’, inspiratie door inspirerende sprekers, elkaar goed leren kennen door het fun element heel beeldend in te richten. Dit zijn bijeenkomsten waarbij, als het aanslaat, een vonk ontstaat die deelnemers echt inspireren. Interactie was eigenlijk het belangrijkste uitgangspunt en daarin is de organisatie zeer geslaagd. De jury was positief over de avondprogramma’s die zeer tot de verbeelding moeten hebben gesproken voor de deelnemers. EO Univeristy was een onderscheidend congres met veel beleving. Niet alleen gestoeld op een inhoudelijk thema, maar een thema dat aanzette tot actie.

Binnen het evenement waarvoor Dechesne & Boertje de Gouden Giraffe nominatie heeft ontvangen, is de rol van Yvonne die van Projectleider geweest.

www.db-online.nl
www.eonetwork.org

Winnend evenement in de categorie creatief Gouden Giraffe 2009

Naamgeving nieuwe Haven van Maasvlakte 2 en opening van Future Land.
Het Maasvlakte 2 evenement vond plaats op 28 en 29 april 2009 op de kop van Maasvlakte1. In opdracht van Havenbedrijf Rotterdam heeft Stetz een concept bedacht met als onderdeel een bijzondere film.

Voor dit evenement is er op de kop van de huidige Maasvlakte een tent geplaatst van 900 m2 met hierin een waterbak van 25 x 25 meter. Alle genodigden, inclusief de Koningin, ontvingen laarzen bij binnenkomst om de tent te kunnen betreden aangezien de waterbak was gevuld met tien centimeter water. Tijdens een 15 minuten durende filmexperience volgen we Bram van 9 jaar die vertelt over de aanleg van Maasvlakte2 vanuit zijn beleveniswereld. Het geheel speelt zich af op acht grote projectieschermen, twee hologrammen in een speciaal ontwikkeld decor.

laarzen

Jury Gouden Giraffe

De jury was unaniem dat, ondanks de tijdsdruk en complexiteit waar de organisatie mee te kampen had, de inventiviteit groots aanwezig was. Het verrassingseffect, het onder water zetten van de locatie, getuigt van het goed “out of the box” kunnen en durven denken. De gasten in rubberlaarzen te hijsen (inclusief de koningin) was een hilarische marketing zet, maar wat de jury het meest raakte was de inzet van Bram, het kind. Een origineel uitgangspunt, speels doch functioneel. Het was creatief om een verhaal te vertellen met het oog op de volgende generatie, met daarbij ook de link met de prinsesjes als naamgevers. Het verhaal klopte aan alle kanten. Het evenement heeft ook gescoord in de vorm van free-publicity en een hoog bezoekersaantal voor FutureLand. Het evenement (en de film) maakt hierdoor deel uit van een integraal onderdeel van het marketingplan.

Binnen het evenement waarvoor Stetz de Gouden Giraffe heeft ontvangen, is de rol van Yvonne die van Projectleider vanuit Havenbedrijf Rotterdam geweest.

www.stetz.nl
www.maasvlakte2.com

 

Sites

www.p-people.nl

www.db-online.nl

www.kumpany.nl

www.koningskeune.com

kussens

paarse-balk